Řízení smluvního vztahu s partnery

Všichni si uvědomujeme potřebu dobře fungujícího zdravotnictví.

Svým malým počinem se snažíme přispět k tomu, aby pro každého z nás byla péče dostupná na celém území naší vlasti. Pro sektor zdravotnictví jsme vyvinuli jedinečnou aplikaci umožňující pojišťovnám nasmlouvat pro své klienty náležitý rozsah péče.

Aplikace umožňuje pojišťovně řídit proces uzavírání smlouvy, aktivně v něm vystupovat a hájit tak zájmy svých klientů.

Mezi běžnými CRM systémy aplikace vyniká zejména možností:

  • aktivně ovlivňovat proces uzavření smluvního vztahu,
  • vyhodnocovat protinávrhy, smluvní vztahy,
  • řídit workflow uzavírání smlouvy,
  • sledovat stav, v němž se smlouva nalézá,
  • s předstihem reagovat na blížící se ukončení platnosti smlouvy,

Zajištění bezproblémové kontinuity provozu jsme podřídili všechny naše aktivity od návrhu systému, přes školení uživatelů, až po zajištění hladkého chodu systému.

Disponujeme týmem profesionálů z oblasti informačních technologií, ale i zkušenými odborníky na problematiku IT ve zdravotnictví.

Děkujeme za Váš zájem o Statistické informační systémy. Prosíme, zanechte nám vzkaz prostřednictvím kontaktního formuláře. V nejbližší možné době se Vám bude věnovat pan Radek Martinec, solution architect.